New Page

facts

The following is placeholder text known as “lorem ipsum,” which is scrambled Latin used by designers to mimic real copy. Aenean eu justo sed elit dignissim aliquam. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

fakta

The following is placeholder text known as “lorem ipsum,” which is scrambled Latin used by designers to mimic real copy. Fusce at massa nec sapien auctor gravida in in tellus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sit amet nisi condimentum erat iaculis auctor.

 

Som en del af infrastrukturprojektet "Udvidelse af Dortmund-Ems-kanalen" inden for Münster City-ruten, vil Wolbecker Road Bridge nr. 76 blive ombygget som en erstatningsbygning på samme sted med øget spænding fra 2018 og fremover. Den nye vejbro er designet som en sofistikeret fuldbjælkebue med et spænd på 67,20 m. I brokonstruktionens design blev der valgt en holistisk tilgang, herunder understrukturer, hjælpeanlæg, farve og belysningskoncept. I dele af fundamentet er eksisterende pillarelementer integreret i den nye konstruktion af anlæg eller dyb fundament. Da byggeprojektet ligger i byområdet ved siden af direkte boligudvikling, er strenge betingelser for støjbeskyttelse i forbindelse med byggearbejdet gældende. Som forberedelse til det kommende udbud og tildeling af arbejderkontrakten i 2018 forklarer dette essay de væsentlige aspekter af det foreløbige design og planlægningen af udskiftningen af Wolbecker Road Bridge nr. 76 via DEK.